Content Is King
[sws_4_columns title=”” rightmargin=””][/sws_4_columns]
[sws_4_columns_3fourths title=””]
Meer Artikelen en Informatie Op Uw Website Betekenen Meer Bezoekers
Wanneer ondernemingen met hun eigen website en online aanwezigheid starten zijn ze in het begin steevast enthousiast, hoewel deze in de meeste gevallen slechts ‘basisinformatie’ over de onderneming bevat.
[/sws_4_columns_3fourths]
[sws_divider_line]
1. Houd uw website rijk gevuld met goede informatie
Wat volgt maanden en jaren later is heel vaak een tamelijk ‘lege’ website die niet of nauwelijks wordt bijgewerkt of vernieuwd met nieuwe en correcte informatie. Artikel marketing, ook wel bekend als content marketing, kan hier een oplossing bieden.
Wikipedia beschrijft content marketing het beste:
[sws_grey_box box_size=”580″] “Content marketing is an umbrella term encompassing all marketing formats that involve the creation or sharing of content for the purpose of engaging current and potential consumer bases. Content marketing subscribes to the notion that delivering high-quality, relevant and valuable information to prospects and customers drives profitable consumer action. Content marketing has benefits in terms of retaining reader attention and improving brand loyalty.” [/sws_grey_box]
[sws_divider_line]
2. Case study: Een verkoper van zwembaden
Stel bijvoorbeeld dat u een eigen onderneming runt dat zwembaden verkoopt. De meeste websites van verkopers van zwembaden bevatten de contactgegevens en (in het beste geval) enkele foto’s van de zwembaden zij verkopen.
Maar waarom niet deze website veel boeiender maken door ook tal van aanverwante artikelen op deze website te publiceren. Artikelen met onderwerpen zoals:
- “Waar moet je op letten als je een zwembad koopt”;
- “De 5 beste manieren om uw zwembad te reinigen”;
- “Welke modellen van zwembaden zijn er op de markt?”;
- “10 tips om uw zwembad voor te bereiden op de winter”;
- “Hoe groot moet uw zwembad eigenlijk zijn”;
- “Wat is een aanvaardbare prijs voor een privé zwembad”;
- De lijst gaat maar door.
[sws_divider_line]
3. De grote voordelen van Content Marketing
Eén van de grootste voordelen van content marketing (naast het verstrekken van interessante artikelen voor uw lezers) is dat het een uitstekende manier is om uw website ‘Google-vriendelijk’ te houden:
- Google houdt van websites met voortdurend nieuwe informatie en inhoud, punt;
- Hoe meer goede informatie gepubliceerd wordt op uw site (met name, artikelen met goede trefwoorden), hoe meer kans u maakt dat mensen hun weg naar uw website weten te vinden;
- Wanneer een nieuw artikel op uw website wordt geplaatst blijft het daar voor altijd, content marketing is dus niet eenmalige marketing maar heeft voordelen op lange termijn.
[sws_divider_line]
4. Hoe wij u kunnen helpen
Bij iFame kunnen we het typische zware werk dat gepaard gaat met goede content marketing van uw schouders halen: onze teams kunnen originele artikelen voor u schrijven die u op uw website kan plaatsen en ook kan delen met uw klanten en vrienden op social media.
Hoe het werkt:
Telkens wanneer u een interessante topic of een artikel op het Internet of in uw krant hebt gelezen en uw wil dat hierover een eigen artikel wordt geschreven voor uw website, dan mailt u ons gewoon het onderwerp (met een link naar de originele bron) en wij schrijven een uniek artikel voor u. Zo eenvoudig werkt het.
[sws_divider_line]
5. Contacteer ons als u wil aanvatten met artikel marketing
Eén ding is zeker: artikel marketing loont altijd, zowel op korte termijn als lange termijn.
Contacteer ons voor meer informatie.
[sws_divider_line]